Een andere WordPress.com site

Het zesde zintuig

De Kro heeft een nieuw heel leuk programma op de buis dat heet ‘Het zesde zintuig’. In dat programma wordt onderzocht of er zoiets bestaat als een zesde zintuig. Met behulp van tien proefpersonen en allerlei opdrachten en testen probeert men hier achter te komen. Heb je deze aflevering op 8 november gemist dan kun je hier de video zien van dat programma.
 
Ik heb het zelf wel gezien en vond het heel erg interessant! Ik heb zelf wel eens een dromen gehad die ook uitkwamen. Of dat ik dacht aan iemand en dat diegene dan belde of smste… In dat programma kon je ook raden van wie de ring was van een bepaalde vrouw en daarbij kon je kiezen uit drie foto’s. Die had ik dus ook goed. Er was ook een test waarbij de test personen op een parkeerplaats moesten raden in welke auto een jongen in de kofferbak zat verstopt. Dat lijkt me wel erg moeilijk want dat is dan een vreemde waar je geen band mee hebt. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen…
 
Het vervolg van deze aflevering komt pas op 18 februari, op zondag is dat dan, en dan 8 weken lang. Daar ga ik zeker naar kijken! Ik zou ook best wel eens naar een paranormale beurs willen gewoon uit nieuwsgierigheid. Zal eens kijken of er nog ergens zoiets is.

Plaats een reactie